Педагогіка
У скаўтынгу ёсць пяць мэтаў, выконваючы якія чалавек можа развівацца ўсебакова:
1. здароўе («у здаровым целе — здаровы дух»);
2. сэнс практычных рэчаў (кожны павінен не толькі марыць, уяўляць, але і ўмець канкрэтныя рэчы. Калі хочам паесці, то павінны ведаць, што спачатку на ежу трэба зарабіць, а пасля ўмець яе прыгатаваць і г.д. Таму выязджаем у лес, бо тут ёсць тое, што даў Бог, а іншых выгодаў няма. І мы робім усё сваімі рукамі. Скаўт павінен ведаць, што для таго, каб мець, трэба зрабіць і запрацаваць);
3. характар (імкненне выхаваць пэўныя рысы характару);
4. служэнне (браць за ўзор Хрыста. Напрыклад, штодня рабіць добры ўчынак, пры тым так, каб не атрымаць за гэта ўзнагароду);
5. Бог (кожная скаўцкая адзінка дзейнічае пры парафіі. У кожнай узроставай групы (звяза) ёсць свой душпастыр. Кандыдат у скаўты павінен быць пасля Першай святой Камуніі. Калі скаўты выязджаюць на летнікі, штодня ўдзельнічаюць у святой Імшы).
Дзяўчаты і хлопцы скаўты займаюцца ў асобных групах. Перш за ўсё гэта абумоўлена псіхалагічнымі і фізіялагічнымі адрозненнямі, але і тым, каб здолець рэалізаваць сябе цалкам, а не падзяляць працу на мужчынскую і жаночую, бо сэнс палягае на ўсебаковым развіцці. Скаўцкая педагогіка асобная для дзяўчат і хлопцаў.
Актыўна працуюць скаўты з бацькамі. Дасылаюць бацькам лісты, фотаздымкі са скаўцкіх сустрэч. Раз на квартал робяць бацькоўскія сходы, запрашаюць іх на летнікі для таго, каб ведалі, што такое скаўтынг і чым займаюцца іх дзеці. Часам, маці нават не могуць паверыць у тое, што іх дзеці могуць прыгатаваць такія смачныя блюды.